FőoldalHasznos információkGYIKKiegészítő szolgáltatások

Kiegészítő szolgáltatások

Valaha volt vezetékes telefon előfizetésem, de már lemondtam a szolgáltatást. Megrendelhetem a CsakNet ADSL-t?

Ha Ön korábban rendelkezett vezetékes telefon előfizetéssel, de lemondta, két eset lehetséges.

  • A telefonvezeték az oszloptól a létesítési végpontig fizikailag még létezik. Ebben az esetben a CsakNet ADSL létesítése műszaki szempontból valószínűleg nem ütközik akadályba, és a szolgáltatás kiépíthető.
  • A telefonvezeték az oszloptól a létesítési végpontig fizikailag már nem létezik. Ebben az esetben a CsakNet ADSL létesítéséhez a vonalat újra be kell kötni, ami bizonyos esetekben műszaki akadályokba ütközhet.

Kérjük, mindkét esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!


Soha nem volt vezetékes telefon előfizetésem. Megrendelhetem a CsakNet ADSL-t?

Amennyiben az Ön által megadott ADSL létesítési címen még soha nem volt működő telefonvonal, a CsakNet ADSL szolgáltatás igénybe vételéhez a telefonszolgáltatónak előbb ki kell építenie a vezetéket. A létesítés itt csak abban az esetben történik meg, ha a telefonszolgáltató előzetes vizsgálata alapján a jelzett címen a vezeték kiépítése megoldható.


Jelenleg van vezetékes telefonom, és nincs ADSL előfizetésem. Megrendelhetem a CsakNet ADSL-t?

Igen, természetesen. Kérjük, töltse ki a megrendelőlapot, és juttassa el ügyfélszolgálatunkra!


Már van ADSL előfizetésem egy másik internet szolgáltatónál. Hogyan válthatok CsakNet ADSL-re?

Sajnos a CsakNet ADSL-t szolgáltatóváltással nem lehet megrendelni.


Mennyi időbe telik a CsakNet ADSL bekötése?

Amennyiben a CsakNet ADSL szolgáltatás kiépítésének műszaki szempontból nincs akadálya, úgy a kiépülési idő maximum 30 nap.


Mi történik, ha műszaki okok miatt mégsem létesíthető a szolgáltatás?

Amennyiben a szolgáltatás valamilyen műszaki ok miatt nem építhető ki, úgy a telefonszolgáltató a létesítést műszaki akadályokra való hivatkozással elutasítja. Ebben az esetben Ön a megadott létesítési címen nem tudja igénybe venni az ADSL szolgáltatást sem a GTS Hungarytől, sem más ADSL internet szolgáltatótól.
 

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

A jelszavát Ön bármikor tetszése szerint módosíthatja. A módosítási kérelmet kizárólag faxon, e-mailben vagy személyesen lehet eljuttatni a GTS Hungaryhez. A jelszó módosításának feltétele az Ön (vagy meghatalmazottja) személyének azonosítása.

A szolgáltatás egyszeri nettó díja: 400 Ft/db


Fix IP címet szeretnék. Megoldható ez?

Igen, természetesen. Ez a szolgáltatás a hatályos díjszabás szerinti díj ellenében vehető igénybe.


Lehetséges további email címeket rendelni?

Igen, az ADSL csomagban foglaltakon felül minden további email cím díja bruttó 625 Ft/hó.


Vállalnak tűzfal telepítést is?

Igen, a GTS Hungary előzetes egyeztetés alapján vállalja tűzfal alkalmazások telepítését és menedzselését is. Kérje egyedi ajánlatunkat!


Extra web tárterületre van szükségem. Tudnak biztosítani?

Az ADSL díjcsomagok meghatározott méretű web tárterületet tartalmaznak, amely Unix alapú (PHP, MySQL) programok futtatására alkalmas. MySQL/SQL szolgáltatást külön dedikáltatni, igényeltetni kell.

További web tárterület díja: bruttó 1 302 Ft/MB/hó.

Felhívjuk figyelmét, hogy a web tárterület mérete (MB) maximálva van, túlhasználatra nincs lehetőség.
 

A telefonos kiegészítő- és többletszolgáltatások ki- és/vagy bekapcsolását hogyan tudom manuálisan beállítani magamnak?

A Megrendelő által, a telefonkészülék segítségével manuálisan beállítható szolgáltatások kódjai:

  • Hívószámküldés engedélyezés (küldi a számot): #31#[telefonszám]
  • Hívószámküldés tiltás (nem küldi a számot): *31#[telefonszám]
  • Azonnali hívásátirányítás bekapcsolása:*21*(szám)#
  • Azonnali hívásátirányítás kikapcsolása: #21#
  • Átirányítás foglaltság esetén bekapcsolása: *69*(szám)#
  • Átirányítás foglaltság esetén kikapcsolása: #69#
  • Átirányítás "nem válaszol" esetén bekapcsolása: *61*(szám)#
  • Átirányítás "nem válaszol" esetén bekapcsolása: *61*(szám)*(idő)# (Az első csörgéstől számítva a beállított idő után átirányítja a hívást (idő: másodperc, értéke: 5-től 60-ig lehet))
  • Átirányítás "nem válaszol" esetén kikapcsolása: #61#
  • Lockolás bekapcsolása: *33*[4 számjegyes kód]# (nem lehet telefonálni)
  • Lockolás kód csere: *33*[régi kód]* [új kód] #
  • Lockolás kikapcsolása: #33*[4 számjegyes kód]# (lehet telefonálni)