Egészségügy

Az egészségügy modernizálása a technológia révén

Az egészségügyi szektornak számos kihívással kell szembenéznie, ideértve a ellátás minőségének javítását, az állami szabályozásnak megfelelő működést, a hatékonyság növelését, és a költségek csökkentését. A technológia alapvető szerepet játszik abban, hogy felnőjünk a feladatokhoz, és sikeresen megbirkózzunk ezekkel a kihívásokkal. A páciensek egyre növekvő elvárásai megkövetelik, hogy alapvető javulás következzen be személyes tapasztalataikban, valamint a szolgáltatás rendelkezésre állásában. Az új szabályozások rendkívüli követelményeket támasztottak az adatok kezelése, biztonsága, valamint azok hosszú távú megőrzése iránt.
Az egészségügyi információs rendszerek nagy teljesítményű adathálózatokat igényelnek a kórházakban, klinikákon, laboratóriumokban és másodlagos ellátó központokban. A dinamikus környezethez való gyors alkalmazkodás képessége, valamint az egészségügyi folyamat javítása a szektor legfontosabb kérdései közé tartozik. A GTS a fő prioritásokat támogató, innovatív egészségügyi informatikai megoldásokkal segíti az egészségügyi intézményeket üzleti modelljeik átalakításában.


Előnyök

  • növeli a páciens elégedettségét, és javítja személyes tapasztalatait,
  • csökkenti a beruházási kiadásokat, és felszabadítja az informatikai erőforrásokat,
  • biztonságosabbá és rugalmasabbá teszi a betegekkel kapcsolatos feljegyzések cseréjét,
  • folyamatos szolgáltatást biztosít,
  • hozzáférhetőbbé teszi az információkat a gyógyászati központok, orvosok és a több helyen dolgozók számára,
  • megkönnyíti a változó szabályozási követelmények kielégítését, illetve az azokhoz történő alkalmazkodást.

 
Üzleti kihívások Megoldások Ajánlott szolgáltatások
  • A betegellátás javítása a produktivitás fokozásával párhuzamosan.
  • Egészségügyi információk digitalizálása, valamint könnyen hozzáférhetővé tétele valamennyi kulcsfontosságú érdekelt fél számára.
  • Papírmunka csökkentése, orvosi hibák megelőzése, valamint a háttértevékenység hatékonyságának növelése.
  • Üzletmenet folytonossági tervek készítése, hogy felkészültebbek legyünk az előre nem látható eseményekre.
  • Valamennyi helyszín biztonságos csatlakoztatása egy nagy teljesítményű és megbízható adathálózathoz.
  • Költségek racionalizálása infokommunikációs technológiai megoldásokkal.
  • Az elektronikus egészségügyi adatok tárolásának és cseréjének lehetővé tétele.
  • A távegészségügy terén az alkalmazottak, páciensek és egészségügyi partnerek által használható együttműködési és kommunikációs eszközök támogatása.
  • Növelni a vállalkozások dinamizmusát a változó szabályozásokhoz történő alkalmazkodás folyamata során.