Energetika és erőforrás

Technologia az innováció szolgáltatában

A különböző piaci események változása következtében komoly változások mennek végbe az energia és erőforrás szektorban is. A piac liberalizálása, a növekvő verseny, valamint a nemzeti és EU szintű követelmények következtében az informatikai és kommunikációs technológiák egyre fontosabb szerepet játszanak az energia, közüzemi és egyéb, mért mennyiségeket kínáló szolgáltatók működésében. A hatékonyság és szolgáltatás minőség javítása, valamint az elosztott és megújuló energiaforrások optimális kihasználása érdekében a cégeknek adatok petabájtjait kell hasznosítható információvá átalakítaniuk tevékenységük során. A jobb szabályozás és nagyobb hatékonyság eléréséhez szükség van ezen óriási méretű adatfolyam átvitelére, elemzésére, tárolására és biztonságos kezelésére.
 
A GTS által alkalmazott megközelítés arra összpontosít, hogy kiaknázza a felhő alapú, és csúcstechnológiát használó megoldások lehetőségeit a lehető leghelyesebb üzleti döntések meghozatala érdekében. Távközlési és felhő alapú megoldásaink portfóliója segítheti az Ön vállalkozását rugalmas, biztonságos és nagy teljesítményű ICT rendszerek kialakításában.  

Előnyök:

  • növeli az eszközök hasznosításának és a működési kiválóságnak a szintjét,
  • optimalizálja a termelést, és maximálja a nyereséget,
  • csökkenti a ciklusidőt, és lehetővé teszi intelligens üzleti döntések meghozatalát megbízható adathalmazokra támaszkodva,
  • az ügyfél- és vállalati információk petabájtjainak biztonságos tárolása és archiválása, 
  • biztosítja a folyamatos üzleti működést,
  • könnyen hozzáilleszthető a változó szabályozási követelményekhez.
Üzleti kihívások Megoldások Ajánlott szolgáltatások
  • Nagyobb jövedelmezőség elérése kiváló teljesítmény és szigorú költségszabályozás révén, az intelligens hálózat üzemviteli adataira támaszkodva.
  • A gép-gép kommunikációs (M2M) és számítási platformok integrálása annak érdekében, hogy fokozzuk az igények előrejelzésének, az üzleti tervezésnek és a kockázatkezelésnek a pontosságát.
  • Adatok petabájtjainak átalakítása az üzleti döntéshozatal számára felhasználható információkká.
  • Az ügyfelek megtartását és elégedettségét jelző mutatók növelése a felhasználói (ügyfél) élmény javítása révén.
  • Gondoskodás az érzékeny ügyfél- és vállalati információk biztonságáról.
  • Üzletmenet folytonossági és katasztrófa elhárítási stratégiák fejlesztése.
  • Lépést tartani a nagymennyiségű adatok tárolására vonatkozó növekvő igényekkel, és elsajátítani a gazdaságos méretezéshez szükséges rugalmasságot