Fogyasztói kereskedelem

A fogyasztói üzletág és a szállítás olyan területe a piacnak, ahol igen éles a verseny, nagy nyomás nehezedik az árazási stratégiákra, és hajszálvékony a haszonkulcs.  A termékárak emelkedése és globális gazdaság folytatódó nehézségei következtében a fogyasztói üzletág szereplőinek nagyon meg kell küzdeni a növekedésért.
Egyes cégek arra összpontosítanak, hogy organikus növekedés, vagy összeolvadások és felvásárlások révén terjeszkedjenek, betörve új piacokra; informatikai infrastruktúrájukat pedig hatékonyan kell integrálni a termelékenység fokozása, és a nagyobb volumenhozadék (méretgazdaságosság) érdekében. Mások a lehető legjobb felhasználói élmény biztosítására koncentrálnak, és új ügyfélmegtartó és hűségprogramokat alakítanak ki, több forgalmazási csatornát igénybe véve. Ezeknek a vállalkozásoknak szükségük van a háttérben ICT megoldásokra annak érdekében, hogy versenyelőnyre tegyenek szert, növeljék a cég termelékenységét, és tartós fogyasztói élményt generáljanak.

Előnyök:

  • megbízható és biztonságos hálózatok,
  • könnyen bővíthető hálózati lefedettség,
  • dinamikusabb és rugalmasabb üzleti műveletek,
  • a hozzáférési technológiák az üzleti igényekhez, és a hely típusához igazodnak,
  • nagyobb teljesítményű on-line csatorna.
Üzleti kihívások Megoldások Ajánlott szolgáltatások
  • A kritikus fontosságú hálózat infrastruktúra egyszerűsítése.
  • Dinamikus ICT eszközök a raktározási és elosztási architektúra bővítésének és módosításainak támogatásához.
  • A folyamatos (megszakítás nélküli) üzleti működés biztosítása.
  • A raktárak, elosztási központok és szállítók integrálása egy ellátás menedzselő platformba a forgalom és a termelékenység növelése érdekében.
  • Az ügyfelek megtartását és elégedettségét jelző mutatók növelése a felhasználói (ügyfél) élmény javítása. hűségprogramok révén.
  • Az ügyfelek vásárlási gyakorlatának (élményének) személyre szabása különféle eszközök alkalmazásával.