Szolgáltatások

Még több érték parntereinek

A magasan képzett, több nyelvet beszélő munkaerő, valamint a nyugat-európainál alacsonyabb munkabérek következtében a közép- és kelet-európai régió a legfontosabb kihelyezési célponttá vált Európán belül. Az üzleti folyamatok kiszervezése (angol rövidítés: BPO), valamint a megosztott szolgáltató központok (angol rövidítés: SSC) és ügyfélkapcsolati központok vállalkozásba adása (kihelyezése) általános gyakorlatnak számít a 21. század gazdaságában. A gazdálkodó szervezetek meghatározott felelősségi köröket (feladatokat) külföldre szerveznek ki, vagy valamely harmadik fél bevonásával oldanak meg, annak érdekében, hogy speciális szaktudáshoz férjenek hozzá, növeljék a termelékenységet, vagy csökkentsék az üzemeltetési költségeket. 
 
A teljes kihelyezési (outsourcing) szektornak számos kihívással kell szembenéznie, ideértve az érzékeny adatok összegyűjtésére, tárolására és kezelésére vonatkozó biztonsági követelmények teljesítését, a dokumentumok hosszú távú és költséghatékony tárolásának a kialakítását, valamint a piaci változásokhoz (a piac dinamikájához) való gyors alkalmazkodást. Annak érdekében, hogy a kihelyezési szektor valamennyi előnyét élvezhessék, a vállalatoknak informatikai és kommunikációs technológiák alkalmazása révén kell kapcsolatot tartaniuk üzleti partnereikkel. A kiemelt ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM), dokumentum kezelő rendszer (DMS), üzleti folyamat menedzsment (BPM) vagy telefonos ügyfélszolgálat /hívásközpont/ (CC) megoldásokat támogató technológiák hatékonyak, rugalmasak és biztonságosak kell legyenek.
 
A GTS olyan infokommunikációs technológiai (ICT) megoldásokat kínál, amelyek megkönnyítik az ön számára a termelékenység növelését, valamint azt, hogy jobban élvezhesse a kihelyezési tevékenységből származó előnyöket.

Előnyök:

  • Könnyebb teljesíteni az érzékeny adatok feldolgozására vonatkozó biztonsági követelményeket
  • Az érzékeny dokumentumok hatékonyan kezelhetők
  • A versenyelőnyök fokozódnak
  • A növekedési képesség javul
  • Gyorsan és könnyen alkalmazkodhatunk az üzleti partner igényének kielégítéséhez szükséges feltételekhez
  • Rendelkezésre áll a gyors növekedéshez szükséges külső kapacitás
  • A nem alapvető tevékenységekre fordítandó tőkeberuházás csökken
  • Az alapvető üzleti tevékenységekre és kompetenciákra koncentrálhatunk
  • Érezhető megtakarításokat érhetünk el az üzemviteli ráfordítások területén
Üzleti kihívások Megoldások
  • Földrajzilag elosztott fiókirodák és partnerek gyors és hatékony összekapcsolása
  • A dokumentáció feldolgozásának hatékonyabbá tétele
  • Az informatikai erőforrások gazdaságos méretezésének, és a növekvő igények kielégítésének rugalmas megoldása
  • Óriási mennyiségű digitalizált dokumentum elhelyezése (hosztolása)
  • Az érzékeny adatok feldolgozására vonatkozó biztonsági követelmények teljesítése
  • A szolgáltatás üzemidejének (elérhetőségének) növelése, és az üzletmenet folytonossági tervek alátámasztása
  • Az üzleti partnerekkel és ügyfelekkel megvalósított, többcsatornás együttműködés egyszerűsítése
  • A méretezhetőség (skálázhatóság) javítása a kulcsfontosságú erőforrások jobb kihasználása révén
  • Az üzleti partner folyamatainak problémamentes integrálása